DEV Community

eemburak
eemburak

Posted on

Principle and Practice Using C++, Kendime Notlarım #Kısaca

Merhaba; geçmişteki ben, gelecekteki bunları okuyacak değerli insanlar.
Bir süredir başlayıp sonra da ertelediğim isteğime artık ciddi niyetlerle başlıyorum( tabi bu arada sizlerin de faydalanmasını istiyor ve umut ediyorum).

Bu dili seçim seçmemdeki amacım, tamamen mesleki hedefler ve yatkınlığımı hissetmem nedeniyle oldu. Yazar ve kitap seçimim tamamen internetteki araştırmalarım ve aynı yazarın The C++ Programming Language kitabının ilk sayfalarında “bu kitap biraz daha bilgili insanlar içindir, o yüzden siz notlarını çıkaracağım kitaba çalışın” demesiyle oldu.

Aslında bir süredir ilgileniyorum ama hem benim o ciddiyeti bir türlü devam ettirememem, hem hayatta yaşadığım bazı şeyler, hem de karşılaştığım bazı sorunlar nedeniyle takılıp sonunda pes etmem nedeniyle kendimi linkteki gibi beşinci günün şafağını beklerken buldum.

Evet, o gün bugündür. Rohirrim, kralaa!!! :) Gelecekteki ben, inşallah hedefine ulaşmış bir şekilde bu yazıları çayını yudumlarken okursun. :)
Şakası bir yana, bazı konularda okul zamanımdan gelen bilgilere sahibim. Ama burada kitap merkezli ve internet yardımlı çalışacağım için bir nevi sıfırdan başlıyor olacağım. Yararlandığım siteleri de mutlaka eklemeye çalışacağım.
Olursa eleştirileniz ve yardımlarınız için her zaman açığım. Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. ( Bu arada, geçmişteki Burak dinlediği müzikleri paylaşmaktan aşırı zevk alıyor ara ara linkleri böyle satırlar arasına gizleyeceğim sanırım. :) )

Top comments (0)