DEV Community

Cover image for Od czego zacząć kurs rysowania?
James
James

Posted on

Od czego zacząć kurs rysowania?

Witaj na stronie, na której zebrałem dla Ciebie wszystkie moje arkusze rysunkowe z lekcjami rysunku i dodatkowymi materiałami do wydrukowania. Filozofia mojej witryny polega na tym, że staram się dzielić swoją wiedzą o sztuce ze wszystkimi ludźmi, dlatego wszystkie moje arkusze PDF są całkowicie bezpłatne!

Moje bezpłatne arkusze PDF są stworzone specjalnie dla dzieci, ich rodziców i nauczycieli sztuki, którzy chcą nauczyć swoich uczniów rysowania. Ponadto moje materiały do ​​rysowania przydadzą się tym, którzy dopiero niedawno zdecydowali się wkroczyć na ścieżkę artysty i szukają naprawdę prostych lekcji rysowania.

Jak pisałem na stronie głównej i na stronie O mnie, mam naprawdę duże doświadczenie w sztuce. Rysuję od ponad dwóch dekad i od ponad dziesięciu lat uczę rysowania aspirujących artystów.

Przez lata wypracowałem ogromną liczbę technik, które pomagają w nauce rysowania nawet najmniejszym dzieciom. A co najważniejsze, nie tylko rysuj, ale rysuj pięknie.

Całą moją wiedzę na temat sztuki i tego, jak uczyć dzieci i początkujących rysować, zebrałam na stronach Howtodrawforkids.com oraz w moich bezpłatnych arkuszach do rysowania.

Każda książka w formacie PDF zawiera lekcje rysunku, w tym:

  • Okładka lekcji z linkiem do całej lekcji,
  • Instrukcja rysowania,
  • Kolorowanka,
  • Arkusz śledzenia,
  • Arkusz do rysowania chciwości.

Wszystkie książki w formacie PDF są gromadzone według kategorii, aby ułatwić nawigację i pobranie dokładnie takiego zestawu lekcji rysunku, które Cię interesują.

Możesz pobrać moje darmowe rysunki do druku na swoje urządzenia, wydrukować je i rozesłać do swoich dzieci lub uczniów. Dzięki nim Twoje dzieci lub uczniowie w jak najkrótszym czasie i w zabawny sposób będą mogli nauczyć się rysować konkretny przedmiot lub postać.

Jeśli nie rozumiesz żadnych szczegółów lekcji, możesz otworzyć pełną wersję lekcji na mojej stronie internetowej, gdzie znajdziesz wszystkie niezbędne wyjaśnienia tekstowe dla każdego kroku.

Moja strona jest stale aktualizowana, a na jej stronach pojawiają się nowe lekcje rysunku. W związku z tym stale aktualizuję swoje książki w formacie PDF, dodając do nich nowe instrukcje rysowania i arkusze robocze.

Dlatego nie zapomnij od czasu do czasu odwiedzać tej strony i pobierać zaktualizowane książki w formacie PDF.

Top comments (0)