DEV Community

Damian Żygadło
Damian Żygadło

Posted on

Moje stare posty z LinkedIn'a

zachowam sobie, bo mogę sobie powspominać tamte czasy.
a wywaliłem je, bo muszę być "słodkopierdzący" na tej family friendly platformie

  • Afera julkowa (chyba najgłośniejsza afera - nawet wykopki się tym zainteresowały)

Dla tych którzy nie wiedzą - TL:DR - Julka z HR mnie odrzuciła, nie podając konkretów i to skrytykowałem w poście (bez podawania nazwiska tej dziewczyny). Tyle i aż tyle, aby rozpętać aferę na tej platformie.

Plot twist: ta dziewczyna zmieniła zdanie i przeszedłem dalszą rekrutację. Ostatecznie odrzuciłem, bo narzędzie rekruterskie ciągnęło druta i mi szwankowało.

Image description

Takie rzeczy na priv dostawałem (ale bez żadnych debilnych gróźb czy czegoś podobnego):
Image description

Image description
(tak, sprawdziłem i post na wykopie został usunięty xd - ale w momencie afery jeszcze był)

  • Taki se post o braku odpowiedzi od rekrutera.
    (ciekawe, że ten post ma 1k wyświetleń, a tamten ponad 50k - hmm, dlaczego...)
    Image description

  • Taki se repost o ziomku seniorze, który od pół roku nie może znaleźć pracy (bait czy debil? kto wie...):

Image description

  • Kolejny post z cyklu "mamy super hr, który potrafi dawać wartościowy feedback. Feedback: ":

Image description

  • odpadłem, bo nie umiałem napisać prostej funkcji (gdybym tylko użył ChatGPT...)

Image description

  • jak bitnoise nieładnie się zachował:

Image description

  • seksualizacja jest "zajebista":

Image description

BONUS: już dawno usunięty post w sierpniu o rekrutacji: https://dev.to/willaiem/hr-jak-nie-negocjowac-stawki-z-potencjalnym-kandydatem-3o5n
(opisałem go lepiej tutaj)

Tak wyglądała oryginalna treść posta, bo kiedyś zapisałem:
Image description

(ponad 100k wyświetleń, 100 komentarzy z czego 10 była konstruktywna i dała mi do myślenia.

Pozostałe komentarze były w stylu:

  • JAK MOGŁEŚ TAK POTRAKTOWAĆ HR?!
  • CZEMU ZMIENIASZ FIRMĘ TAK SZYBKO????? PRZECIEŻ AKTUALNA FIRMA JEST NAJLEPSZA NA ŚWIECIE
  • JESTEŚ TOKSYCZNY I WRZUCAM CIEBIE NA CZARNĄ LISTĘ KANDYDATÓW AAAAAAAAAA

Potem uznałem, że było to niepotrzebne i go wywaliłem.)

Top comments (0)